هتل های معروف آنتالیا
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است.


 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا در تور آنتالیا 94 از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور لحظه آخری آنتالیا تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس در تور آنتالیا پاییز 94 هتلی تمییز و مرتب می باشد که از مرکز شهر آنتالیا بیست کیلومتر فاصله دارد . هتل در ساحل لارا و روبه دریای زیبای مدیترانه است هتل بهترین تزیین ها هتل بهترین تزیین ها را در نما و اتاقها برای میهمانان تور آنتالیا 94 به کار برده است ها را در نما و اتاقها به کار برده است از قبیل لوسترهای بلوری و رنگ آمیزی مدرن است میهمانان میتوانند از اسپا هتل و سینما هتل استفاده کنند. هتل دارای یازده رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میکند. مسافران تور آنتالیا از غذاهای رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا استفاده می کنند و لذت می برند.





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: